Påsk på riktigt!

Nu är det påsk. En av de bästa högtiderna på året enligt mig. Inte bara för att man är ledig, har tid för familj och vänner och äter tonvis med godis. Utan också för att det påminner mig om det mest grundläggande i min tro. Julen är stor men påsken är större. Nattvarden, gemenskapen, förlåtelsen. Den eviga kärleken.. Det eviga livet!
Det mesta får perspektiv de här dagarna, och jag går runt med en glädjekänsla blandad med sorg. Den rör om i mitt inre och gör så varje påsk.

Om en liten stund rullar vi mot Lysekil, där och i Grebbestad ska vi ha några riktigt goa dar med mat, godis och mys. Jag önskar mig soligt väder, vilket jag säkert inte är ensam om! Hoppas ni får några riktigt härliga dagar och tar hand om varandra.

Påskpöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0