Sucker for Mateus och orkidéer..

Arbete igen. Efter lång påskledighet så var det med blandade känslor man började dagen, och avslutade den med. Det känns som man alltid behöver en mjukstart efter ledighet, huvudet är inte van vid alla ljud, tankar och bollar som ska hållas i luften. Men efter jobbet fick jag en stunds avslappning med akupunktur, tog bort huvudvärken och gav blod ut i musklerna. Testa om ni inte har gjort! Det tar hand om de flesta åkommor. Huvudvärk, ledvärk, dålig mage eller stress.

Väl hemma satte jag in min nya Matuesskål i samlingen, jag älskar det porslinet. Har delar i lila och ljusrosa. Fick både skålen med godis och orkidéen av min mamma. Hon vet vad jag gillar hon..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0