Avslutar vår weekend.

Bara resan hem kvar nu, eller ja en stunds väntan först. Det ligger ju till så att jag är en tidsoptimist av dess like medan H gärna vill ha gott om tid på sig. Han är som en liten farbror som vill vara förberedd på allt, det kan bli stopp i trafiken, vi kan behöva hjälpa en gammal dam över gatan, en papegoja.. ja ni förstår. Själv tycker jag att om man kommer på utsatt tid eller ett par minuter innan är det gott och väl prioriterat, finns så mycket roligare saker än att sitta och vänta. Men för att bevara husfriden och ha en lugn och nöjd man ställde jag upp på att gå ifrån vårt hotell 1h och 10 min innan tåget lämnar perrongen. H stressade på när vi skulle packa och fick det till 1,15 kvar när vi checkat ut och stod utanför hotellet. Vi gick bort till centralen vilket tog knappa 20 min och nu sitter vi här, 55 min innan tåget går och väntar. H nöjd, själv får jag magont och känner mig mer stressad än någonsin. För att döda lite tid tänkte jag smita bort till pocketshopen men vi får väl se hur det går, H vill ha mig på nära avstånd så jag inte försvinner och springer på tåget 1 min innan avgång...Se bara så nervös skrutten ser ut bara för att jag lämnar bänken och fotar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0