En bröllopsdag, vilken bröllopsdag.

Vi lever verkligen det goda livet. Blir lite rosig om kinden när jag tänker på det.. Idag har vi bara ätit sötsaker till lunch, druckit skumpa på Djurgården och gått i Stockholms bästa butiker, Natalie Schuterman, NK, Mulberry och Louis Vuitton.. Så vad blev jag rikare, en väska! Det perfekta köpet, den går att ha till jobbet, stranden, shopping, gymmet (går aldrig på gym men ändå) Den kommer bli så otroligt välanvänd och då min andra LV- väska är vintage från mormor och jag ÄLSKAR den ska den här gå i arv till mina barnbarn. Ni ser hur många ursäkter jag har. Och sist men inte minst, den var min bröllopspresent. Men vad fick då H tro.. Jo jag snålade inte på honom för han får en resa till Miami! Så om 3 månader packar vi väskorna med bikini och sticker till South Beach för gott häng.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0