På torsdagsmiddag hos favvos.

H hämtade mig efter jobbet och vi åkte direkt till vårt andra hem. Hos fam V åt vi en grymt god soppa som S slängde ihop. Recept från Linas matkasse, mumma. R var och tränade så under tiden jag och S tog igen förlorad samtalstid,( vi har varit lite dåliga på att upprätthålla telefonsamtalen det sista då vi haft fullt upp på våra olika håll) så tog twinsen hand om H eller tvärt om. Fullt liv och glädjetjut.. De tog igen förlorad lektid med varandra helt enkelt. När H åkte till träningen hängde jag i dubbelsängen hand i hand med K och kollade Cars. R kom hem och när han åt så höll jag och S honom sällskap med en kopp te och efter någon timme kom H tillbaka. Ni ser, som en riktig storfamilj! Ett bra sätt att umgås på när dygnets timmar inte riktigt räcker till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0