Same same but different!

Jag har ju en nära vän S som bloggar ivrigt om sitt liv med twins och make. Så ofta jag kan besöker jag bloggen, det är alltid kul att hålla sig uppdaterad även om vi pratar nästintill varje dag. Nu hade gått några dagar sedan sist jag var och besökte bloggen, men gjorde det ikväll så här innan huvudet ska få ro på kudden och natten ska ge sin skönhetssömn. Vad ser jag? Ett fenomen jag upptäckt andra gånger. Våra inlägg påminner om varandra utan att vi själva gjort det med flit. S hade skrivit om sina twins och hur fort de växer, jag hade skrivit om Bo och att han fått grå päls. Jag var tillochmed tvungen att gå in på min blogg och se vilken dag jag skrivit mitt inlägg för att se om vi verkligen kan gå i samma tankar, samma dag. Men mitt inlägg var en dag efter. Så helt kusligt likt var det inte även om vi många gånger har liknande tankar "on our minds".. Se själva, besök Vilahamn.blogspot.com och läs Belgien-blue inlägget:) Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0