Bloggpaus..

Det blev en ofrivillig bloggpaus i några dagar som berodde på att appen inte fungerade. Jag är helt enkelt för bekväm för att gå i på datorn och blogga. Men nu är appen igång igen och jag kan ge en uppdatering på vad helgen innehållit.

I fredags hade jag myskväll med L och K, vi åt plock, lyssnade på julmusik och pratade i timmar.

Igår började morgonen med en brunch hos M och L. Min makes vän O är i Göteborg på besök så han var också med. Efter vi ätit gick vi en liten promenad i det underbara vädret. Sol, gnistrande snö och kallt, den kombinationen gjorde promenaden riktigt skön.

Och sist så la jag min kväll på häng i Gerrebacka. S, jag och trollen hade ett riktigt lördagsmyshäng..

Idag är det andra advent. Vi skulle varit och tittat på hus, men så blev det inte. Jag ska besöka L och K lagom tills att deras lussebak är klart och ikväll pussas jag med min fina man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0