Julkalender och julbord!

H är exalterad, idag är det både en av hans favoritjulkalendrar och julbord. Han har legat och fnissar framför spökena på Greveholms slott -Den är en av de bästa, jag minns varenda avsnitt från förra gången den gick! Själv såg jag den inte sist gången gick (ibland görs vår åldersskillnad påmind;) dessutom tycker jag inte om spöken, det ska vara söta änglar och tomtar i juletid! Men jag kommer behöva ge den här kalendern en chans..

Jo och så är det H:s andra stooora händelse idag, julbord! Vi ska ha ett härligt julbord i Torslanda med våra vänner. Jag längtar också, men mer efter vännerna. H däremot längtar minst lika mycket efter maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0