Mysig jul och fina klappar..

Dessa dagar när nära och kära är omkring så glöms bloggen bort för ett kort slag. Vi har verkligen haft en mysig jul, med otroligt fina klappar, många skratt, spelstunder och mycket mat.

Min älskling överraskade inte mindre när vi firade jul med min familj. Jag fick en nesspresso! Gott kaffe dygnets alla 24h. Min lilla pappa hade fixat både grym läsning, Matteusporslin till samlingen och hårprodukter från Marrocanoil. Finaste mamma gav en underbar clutch- perfekt! Hon gav också fina underlägg, sockar och H fick en Le cruset gryta av henne. Min bror gav sånt som ska göra att jag kommer ut i löpspåret igen, nu är jag kittad med pannlampa och dyl. Vi är bortskämda vi!

Men det bästa är trots allt tiden tillsammans, kvalitetstid!

Idag ska vi ägna dagen åt att träffa vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0