Middagsbjudna på lill-lördag!

Idag har varit en dag präglad av jobb, kurs och stress. Men den fick ett underbart avslut:) H och Bosse hämtade mig vid pedagogen kl 17 och vi åkte till vår gosfamilj V. Där stod R vid spisen och lagade 2 rätters, S brottades med småtrollen. Vi fick en stund med de underbara godingarna. Själv hade jag helst vilja ha dem vakna hela kvällen, men tydligen ska barn lägga sig tidigt. Ibland har jag tankar om att gå in och väcka dem när ingen ser på.. Allt för en stund av mer lek och gos:) I vilket fall bjöds vi på smaskig mat och mycket prat. Mest pratade jag och S som vanligt! På dagens bilder fastnade bara en av trollungarna. Nu är jag rejält trött och ska sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0