Solskydd!

Nu sitter vi och väntar på lunchen vid vattnet på härliga Sayang. Det känns riktigt bra att vara tillbaka! Imorgon ska vi ut en heldag med snorkling och vackra stränder igen. Sist vi snorklade var ju utanför Koh Rock.

Det gäller att skydda sig extra mot solen när man är på havet. Jag vill verkligen inte döma någon men det finns folk som låter sina 8 månaders bebisar vara på havet en hel dag utan solhatt, vad tänker man med? Det finns säkert någon vresig förälder som har argument till varför men då jag själv nästan får krupp av värmen på huvudet så tänker jag -stackars liten med så taskiga föräldrar!

Min nya båtoutfit är underbart svalkande! Håller borta solen bra jag som har lite nojja över för mycket sol nu för tiden. (Ni vet min ålder/hud nojja). Jag har inte lämnat Jesus och konverterat till Islam, skulle jag aldrig göra. Men det är skönt att bära slöja ibland;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0