Vackra vinterdag..

Välsignelse? Det måste det bara vara.. Jag vaknade 7 imorse och gick en promenad på Gullmarsstrand innan frukosten serverades kl 8. Efter det var det en dag i långa sammanträden. Men denna utsikt som bländade oss hela dagen! Lysekil, vackra plats. Eftermiddagen kom och jag tog Carl Wilhelmsson över, färjan heter så för den som inte känner till. Sen har jag myst med pappa, längtat efter H, vi hängde med mina svärföräldrar och jag har planerat för vårens inköp. Ny garderob önskas snarast! Inbillar mig att jag efter Thailand ska gå med bara ben i Gretaklänningar.. En ren fantasi då det vare sig kommer vara varmt nog eller att min plånbok tillåter sådana inköp. Då skulle jag få nöja mig med ett eller max två plagg hela vår/sommar 2012.. Typ;) Nej, Greta får inhandlas i kopiavariant och sen blir det svala pasteller och någon enstaka färgklick.. Kvantitet eller kvalitet det är frågan, som vanligt föredrar jag båda. Men ett som är säkert, efter solresan ska det handlas;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0