NK-rea..

Upp ur sängen vid 9 och gjorde mig iordning i all hast för att åka in till NK rean. Förväntade mig en lite lugnare reashopping mellan 10-12, innan fler släpps in. Ja, det är ju det här härliga VIP systemet.. Svart kort får gå in mellan 10-12, vitt kort 12-16 och sen de som inte har kort. Om det är så mycket VIP vet jag dock inte.. Jag blir mest skärrad av att jag och H handlat såpass mycket så vi har svart kort. Men det ska det bli skärpning på! Eller.. Vågar jag lova det? Jag visade iallafall prov på min nya inställning då jag endast köpte ett halsband från Dyrberg Kern. Och det var ett drömpris! Ordinarie pris 1300:- mitt rea pris 300:-) Men för att återgå till mina åsikter om denna "VIP"-rea, det är hysteriskt, trångt och alla grejer ser urtråkiga ut då de hänger slafsigt på galgar här och var. Jag vill ha vårkläder! Färger, pasteller, material med fall och fläkt. Inget black and white.. Även om jag dagen till ära mitt i allt snack om svart och vitt bar just dessa färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0