På väg till brud..

Några bilder från förmiddagen. Det gällde att ge M en go kram som hade fixat mig så fin i håret och make up. Utan henne hade jag inte kännt mig lika nöjd.. Och nöjd ska man känna sig den här dagen, först och främst med sin man! Vilket jag är till 100%! Men även med klänning, bukett, smink, hår och ring. Sen hade jag mina systerystrar K och E som hjälpte mig med min klänning och bara gick runt och var allmänt vackra, hjälpsamma, charmiga och glada. Ingen av oss kunde riktigt förstå att det just var på RIKTIGT. Tänk allt vi varit med om genom åren, och nu stod vi där och en av oss skulle gifta sig! Jag tror att många som har riktigt nära vänner känner så, jag hoppas det iallafall.. Att man stått vid varandras sida i tuffa dagar och i lyckliga stunder, och på något sätt summerar ett bröllop allt man varit med om. Ett nytt kapitel tar vid.. Och man är bara ännu närmare varandra fast man vet på samma gång att gifta sig innebär att man ges bort. Det finns en man som kommer vara den närmsta resten av livet. MEN utan sina vänner klarar man inte mycket! Jag älskar min systerystrar OCH mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0