Snart där..

Imorgon är det två veckor kvar tills jag struttar runt på detta fantastiska ställe igen! Och denna gången ska jag ha med mig min karl att pussa på. Det är inte fel! Första gången jag satte foten i landet Thailand var jag knappt torr bakom öronen, nyss tagit studenten och på backpackresa med min sis K och vännen P. Ett äventyr! Andra turen dit var med fina tjejerna C och J, en härlig resa på 9 dar men som kändes betydligt längre. Vi hann med så mycket på så få dar, bodde på flera ställen och gottade oss på ett gäng stränder. Mina resor till Thailand har varit underbara och varje gång har jag tänkt "Hur underbart det hade varit att få vara här med sin kille". Sista semestern dit hade jag ju H på hemmaplan så då blev det ännu mer att jag tänkte så.. Men nu är vi snart där, det är dags att få rulla sig i sanden ihopslingrad med en heting. Att få ta romantiska simturer och kyssas i vattenkanten. Inte längre ska jag vara som bilden ovan, ensam. Nu är han med stort H med! Sen är verkligheten en bit ifrån min fantasi, antagligen kommer H hellre vilja ta en öl i skuggan framför att sandbrottas med mig. När jag kommer vilja hålla honom i handen under simturen kommer han påstå att jag dränker honom.. Men en sak är säkert - vi kommer pussas mycket, njuta av varandra och Thailand samt få en oförglömlig resa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0