Fina vänner och tröstande ord..

Även i motgångar så gäller det att se vad man har som är bra i livet, eller helt enkelt bäst. Jag har en oslagbar man och oslagbara vänner/familj. Den kärlek och omsorg som omsluter, tröstar, känner med, och vill allt väl. Den kärlek känner jag från mina nära och kära. Tack för fina kommentarer i bloggen, men också ALLT annat ni gjort. Det är ni som får mig att se framåt, ni som gör att vi har saker att se fram emot. Här kommer en liten fotosession med inte alla men några av er. Ingen glömd även om bilden inte dyker upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark fina underbara du! All kärlek till dig!!
Anna

2012-07-19 @ 22:07:57
URL: http://vitlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0