Frulle på en tisdag..

Sommardag och solen skiner! Jag tycker alla ska tänka på hur gott livet kan vara. Idag började jag dagen med en promenad och sen bakades frukostbullar. Frukost är klart dagens bästa mål! Första koppen kaffe, öppet fönster och hela dagen ligger framför med strandhäng. Jag ska pussa lite extra på min man och planera för en minisemester. Det får bli något litet då andra planer slogs undan. Livet är oförutsägbart.. Sen har jag längre resplaner inför hösten, det är bara en handbollsspelande man som ska komma loss. Men det krävs en solig, glassig, romantisk semester så att vintern inte blir lika lång. Ååå om vi hade kunnat åka till Thailand igen. En sån lycka.. Men det finns andra härliga platser som man inte behöver stanna på lika länge. En resa till Thailand kräver minst två veckor. Nu ska jag borsta det nyduschade håret, smörja in ansiktet med solskydd och packa bikinin. Osminkad med klänning åka till havet.. (inlägg från imorse som inte ville fastna förrän nu)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så bra Linda!!!

2012-07-24 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0