På östkusten skiner solen..

Vi har bokat och bestämt vår minisemester. Så på lördag åker vi snabbtåg till Stockholm och bor 3 nätter på Mornington Hotell. Vi ska vara galet romantiska och utforska huvudstaden. Jag blir redan orolig för hur fattig jag kommer bli efter läskande shopping. Men det är faktiskt ingen hög prio.. Nej mat, vin, promenader, sevärdheter, caféhäng och slappa timmar på hotellrummet kommer före. Absolut först kommer att vi ska fira 1 år som gifta. Händelserikt år med otroliga upplevelser. Älskar min make.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk 1 år!!! Tiden går fort... Förra året fick vi uppleva ett fantastiskt bröllop, du stod brud och Du hade Henke vid din sida. Så vackra ni var:) Kärlek!!

Ha en grym semester!!

2012-07-31 @ 09:02:14
URL: http://Vitlycka.blogspot.com
Postat av: Linda

Visst går tiden ruskigt snabbt! Ja vilken dag det var.. Underbar<3 stor kram min fina vän!!

2012-07-31 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0