BFF of to Barcelona..

Idag har bästis åkt till Spanien för att först fira sin pappa och sen vidare till Barcelona. Lill är givetvis med på resan och jag kommer sakna de två i massor. Är inte alls avundsjuk! Icke då.. Jo jag är. Har hela tiden tröstat mig med att vi ska åka till Cypern med mysigaste familjen V, vi skulle sola oss, grilla, dricka cocktails och ha så mysigt som vi fyra vuxna och de två små trollen kan ha. Men nästa bakslag var att vi inte får ihop det tidsmässigt! Semester, andra resor, familjebesök, bröllop mm. gör att en gemensam vecka ser svår ut att få till.. :( Så nu sitter jag utan bästis och utan solsemester med familjen V att se fram emot. Tur jag har H och att han kommer med nya kreativa förslag på hur sommaren ska spenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0