Fredag och tentaplugg..

Jag har ägnat större delen av dagen till att skriva tenta, det är inte dökul vill jag lova. Framförallt inte efter en vecka med flera sena kvällar. Igår avslutades vårt styrelsemöte efter kl 22 och sen skulle vi åka hem från Öjareds golfklubb vilket tar sin tid. Min fredagskväll spenderar jag ensam, H arbetar och jag får hänga framför tv-n med Bosse som redan slängt in handduken och somnat. Gillar inte att vara ensam på fredagar! Det var inte planerar så men H fick rycka in.. Får helt enkelt vila mig ordentligt ikväll för i helgen kommer Lill och jag och sis ska ta med henne ut och äta, vi ska hänga på dagarna och ha det riktigt mysigt. Jag ska koppla bort allt som har med tentaplugg att göra och inte engagera mig i böckerna förrän på måndag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0