Prinsessan och Greta

Dagmar, Acne och Custommade är nya plagg i garderoben. Dagmar bar jag på midsommarafton och min vita nya Acneklänning väntar på sitt tilfälle. Egentligen så borde jag inte handla mer, köpstopp. Men.. när möjligheterna dyker upp och en champangefärgad Greta uppenbarar sig. Då har inte jag karaktären att säga nej! Förresten tycker jag att människor med för mycket karaktär tenderar att bli tråkiga. Vi lever här och nu.
Efter en regning men mysig dag med min Sis på stan ska jag nu ta en snabbpromenad med Bosse, efter det ska jag förbereda middag (kors i taket, tror jag glömt hur man gör?) Sitta i telefonmöte med styrelsen kl 20, vänta in min man och äta en sen men förhoppningsvis god middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0