Arbetsveckan är slut..

(meddelande från gårdagen torsdag)

Återigen är min arbetsvecka slut. Det går så fort att det är kusligt! Förra veckan firade jag med ett glas vin, denna vecka har jag länsat Vilahamns skåp på godis. Mmm.. Ikväll passar vi världens mysigaste ungar. Trollungarna:) Vi har varit på promenad, läst böcker. Myst och lekt. Men mest myst.. De är så förståndiga så när vi sa att nu är det dags att sova gick de själva till sina spjälsängar och väntade på att vi skulle lyfta i dem. Ja trollkillen försökte klättra i själv men han assistera honom så han kom till rätta. Hur kan man förstå så mycket när man är så liten..?? Det går över mitt förstånd, nästan iallafall! Nu ska jag slappa vid tv-n en stund och sen ska jag ha telefonmöte med styrelsen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0