Förkyld men rastlös..shopping!

Nej inte blev det pluggat någonting idag! Jag åkte in till jobbet en snabb sväng för att fixa lite inför nästa vecka. Sen raka vägen mot stan! Där har jag spenderat mina slantar på en vårgarderob.. Hihi. Det blev lite mer än jag tänkt, men jag är nöjd. Sjukt nöjd! Kommer givetvis att visa upp mina nya plagg här på bloggen. Jag kan sammanfatta- pasteller, högklackat, lyxiga material och en och annan färgklick!
Som alltid när jag handlat får jag lite dåligt samvete.. Och för att inte H ska tycka att något jag handlar är onödigt så var jag snabb med att ringa hem och muta med att jag fixar middagen! Han blev nöjd över att för en gång skull slippa vara den som står i köket och jag.. Jo jag slår till med full kraft -vitt vin och räkor med alla tänkbara tillbehör. Inte krävs det några timmar i köket då inte;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0