Heldag på Göteborgs fik..

Frulle på Petit. Ni som inte varit där säger jag bara "gå dit" till! Jag bloggade innan jul om detta fik placerat i Haga och erbjuder en underbar frukost. För 70:- fylls tallriken med scones, bröd, yoghurt, frukt, grönt, müsli, smoothie, ägg och kaffe. Vad mer kan man begära till dagens första måltid?

Solen uteblev dock på Petit, i mars så når inte solen över takåsarna så efter frukosten gick vi till Damateo och hängde i värmen som innegården bidrar med...

Vi gick en snabbrunda på stan och jag köpte en tuggummirosa kavaj. Den är härlig men jag är inte 100% på om den får stanna. Vill ha en rosa men är osäker på materialet. Vi får se.. Den kanske åker på imorn!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0