Mitt i veckan!

Swiss sa det bara så hade halva veckan gått! Idag var min första riktiga arbetsdag och jag sitter fortfarande vid skrivbordet. Mycket att ta igen.. Men härligt att jobba igen, just idag älskar jag mitt jobb.

Ikväll åker vi till Askim tillsammans tjejerna och jag. Vi ska vara hos K, snacka, äta gott och skratta. Nu tar jag i den sista halvtimmen innan jag ska köra och hämta upp snyggingarna. Svårt att hålla fokus en hel dag då man varit ifrån det så länge.. Kanske därför jag bloggar istället? Med nya byxor i en färg som liknar apelsinglass så blir jag riktigt sugen på ett par till i en härlig sommarkulör.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer byxorna ifrån?

2012-03-21 @ 16:26:13
Postat av: Ninwe

Jag gillar byxorna. Oså tycker jag du ska blogga mer.

2012-03-21 @ 18:33:56
URL: http://infanziasorelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Ninwe! Jag ska absolut försöka;) kram



Och till anonyma frågan: Zara är byxorna köpta på!

2012-03-24 @ 10:28:05
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0