Myskväll igår och tokfin söndag idag!

Rätt låt vann! Det är ju iallafall majoriteten överens om;) Vi hade en mysig kväll igår med utsökt mat och utsökt sällskap. Det första jag tänkte på imorse var att vi skulle sovit över hos Vilahamn för då hade vi kunnat äta frulle ute på deras altan! Nu börjar den tiden på året.. Och med den tiden så menar jag vår/sommar och "viljan att vara ute hela tiden vädret". Skapare vilket makalöst väder det är idag! När jag var ute med Bosse blev jag alldeles lycklig över att våren ÄR här. Men vi har ingen uteplats:( vill ha! Vill ha! Vi får nöja oss med att möblera om här hemma, det skapar lite nöje iallafall. För det är väl så att ombyte förnöjer? Bilderna är tagna på solstrålarna som sken in i vårt kök imorse, försök fånga ljus på kamera i motljus! Hopplöst.. Sen är det bild från fönstret i vardagsrummet som visar färgen på himlen och sist en liten sneakpeak på herrsällslapet igår;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0