Söndag den 4 mars..

Jag är ju som vanligt lite dålig på att hålla det jag lovar här på bloggen. Sa att jag skulle berätta om våra sista dagar i Kata.. Och det kommer! Men har inte så bra bilder på min telefon så ska fixa några från H. När jag gjort det så blir det ett inlägg.
Som alltid när man kommer hem blir huden torr som ett fnöske. Samtidigt som jag studerar mina torra partier så kollar jag igenom bilder från Bamboo Island. Är så tacksam för den härliga resan vi fick! Nu väntar många måsten, jag ska bland annat göra ikapp skolan. Idag är deadline för en uppgift och jag kan bara inte skjuta på det mer. Vilket är då mitt knep när jag brister i motivation!? Jo, jag blandar mina måsten med högsta tänkbara trevligheter. Idag pluggar jag tillsammans med min sis, dricker kaffe och pratar om livet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0