Chokladbollar..

Igår kväll önskade jag mig chokladbollar av H, sagt och gjort i nästa stund stod de klara. Så sjukt gott och så sjukt onyttigt. Men jag har aldrig lyckats särskilt bra med att stå emot sötsuget och varför ska man egentligen? Jag tror att späkande människor bara är olyckliga, de inbillar sig att de är starka och sunda men i själva fallet är de motsatsen.

Inte nog med chokladbollarna så ger min nya läsning mig vatten på min kvarn. "Desto mindre du gör desto mer får du gjort- livets paradoxer" Underbar läsning! Harmoni mellan ande, kropp och själ.. Vi i prestationssamhället glömmer ofta en del av de tre som lägger grunden för vårt välbefinnande. Lästips! men bör läsas tillsammans med ett gäng chokladbollar;)


Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

OMG.. Det borde jag läsa. Har sådan ångest över att ha varit "lat" uner mina migrändagar.. Får låna då du läst klart:)

2012-05-14 @ 20:50:15
URL: http://Vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0