Besök av bokbussen..

Som liten med uppväxten på landet så kom bokbussen på måndagar. En stund av spänning när jag sprang nerför grusvägen och besökte Lasse och böckerna. Hem fick väldoftande böcker följa med för ja, jag tycker att biblioteksböcker doftar något alldeles underbart och gjorde redan då.

Tillsammans med bokbussen så var jag också med i en bokklubb, jag minns speciellt en serie böcker jag blev förälskad i som hästtokig mellanstadietjej. Vart de tog vägen har jag ingen aning om, mycket försvann då vi sålde vårt hus. Tror i och för sig inte att de skulle falla mig i smaken i dagsläget. Vad som däremot faller mig i smaken idag är att beställa böcker från bokus.se. Min älskade man har konto där som gör att jag kan handla utan att betala, det kommer en kostnadsfri faktura i hans namn som sällan jag betalar. He he.. Nu har jag gjort en beställning som ska ge läsning över Atlanten. Flygplan + läsning = sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0