Ferdinand..

Känner inte alla ibland för någonting radikalt, omvälvande och provocerande i ena sekunden? För att i nästa stund komma tillbaka till verkligheten.. Visst kan ironi göra vardagen lite roligare?

Idag är gamla vanliga jag tillbaka. Som en seriefigur brukar Sis likna mig med.. Om jag är det idag så är Ferdinand rätt filur att likna mig med. Jag luktar på mina blommor (som min älskling gett mig). Istället för en korkek så sitter jag i lugnan ro i soffan, men en chokladboll och kopp kaffe. Mina andetag är djupa och varje utandning avslutas med ett Ahaa..

Jag kliar mig lite på fluffet på magen och trivs med känslan att en chokladboll ligger på insidan. Min makeup är obefintlig och H har nog sagt 10 gånger redan hur underbart det hade varit om jag jämt gick utan smink (vilken planet kommer han ifrån?). Oglammig med fridfull passerar onsdagen.. La ner tävlingen med kändisarna på Miami beach innan den ens hann att börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0