Från ytterligheter..

Igår såg jag första avsnittet på en serie som tog tag i mitt hjärta, vred om och höll kvar. Så här snart 24 timmar efteråt har den fortfarande mitt hjärta i sitt grepp och jag undrar när den ska släppa taget. "Torka aldrig tårar utan handskar" Jag både vill och inte vill se fortsättningen, för jag blev kär i personligheterna. Hur ska jag då klara av att se dem plågas? Livet är märkligt, saker som skett är oförståeliga och framtiden så oviss.

Livet består också av ytterligheter..

Ikväll visas min favvoserie "Svenska Hollywoodfruar". De är ytliga, lättsamma och flyktiga. De håller inte mitt hjärta i något grepp men underhåller för en stund. En timma. Vilket också behövs, eller?

Sån tur är kommer vår Prälle på besök om en stund så jag får väl lyfta frågan med honom. Han ska få en whisky och vi ska få vårt vigselbevis -bara ett år och två månader efter bröllopet. #Segproppräst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0