Brott mot tvåsamhet!

Här gick jag i min illusion av äktenskapet och trodde man var två om att ta stora beslut. Egentligen känner jag min man bättre än så, men den här gången fick jag för mig att han höll sig till vår överenskommelse.. Dator, det har varit det stora samtalsämnet på H:s läppar en längre tid. Han har benämnt vår dator vid namnet kärnkraftverket. Själv har jag ansett att vi klarat oss fint med kärnkraftverket och min lilla arbetsdator. Är aldrig mycket för att investera i teknik, men H älskar det. Så därför har jag sagt nej, precis som när jag sa nej till iPaden, AppelTv, Sonos musiksystem först i vardagsrummet, sen köket och sist sovrummet, nej till högtalarsystemet, nej till Xbox och nej till F5 sändare i bilen. Vad gör jag för fel? Grinig gör jag pedikyr på Bosse i köket istället. Hoppas att trollen gör mig på bättre humör, för bakom min rygg hade H bestämt att vi skulle passa dem en stund. Det var dock ett glädjande besked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0