Svåra enkla val..



Inte trodde jag klädälskare som jag är att det skulle kunna vara svårt att välja när möjligheten till att husera fritt i en butik kom upp. Skor, asseccoarer, kläder.. under tidspress och sedan ska kläderna matchas med en annan outfit, min Sis. Vi hade 1,5 h på oss och tiden sprang iväg.
 
När vi väl var ute för att börja ta bilder gjorde omständigheterna att man fick kasta om, göra andra val och prioritera det viktigaste. Snabba ryck mellan regnskurarna. Det kommer nog dröja lite innan "de riktiga" bilderna kommer upp. De ska ju användas för ett speciellt sammanhang. Under tiden får det hållas tillgodo med "bakom kulisserna bilder".
 
Kanske blir det bara uppdrag ett av två den här veckan. På söndag om vi får ihop det tidsmässigt så ska jag stå brud igen.. Nej inte riktig brud, bara låtsas då hår, makeup och naglar ska fotas som reklam/marknadsföring av ett bröllopspaket. Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0