I carry you in my heart..

Först och främst. Det kom ett helt underbart kuvert med en helt underbar gåva i till mig. Det tog en stund att klura ut då brevet som följde med inte hade något namn och det stod att avsändaren skulle följa mig vidare på bloggen.. Tack fina Sandra! Vi känner inte varann med det är fantastiskt att känna din omtanke. Jag älskade halsbandet!

Till det andra.. Idag har jag försökt att våga tänka på framtiden, jag har till och med tagit ett steg emot den. Det handlar om arbete, vilket kommer ganska långt ner på priolistan i tuffa tider men som har en stor betydelse i ens liv då så mycket tid ägnas åt det.

Slutligen det tredje.. Semesterplanerna är klara och bokade. Det känns gott att ha någonting att se fram emot som innehåller värme, vänner och kravlöshet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha det roliga var att jag skulle skriva under med mitt namn men då jag började skriva ramlade min dotter och slog sig så jag fick rusa upp från stolen. Sedan glömde jag att jag inte skrivit klart och la ner kortet i kuvertet:) Tur att du kunde lista ut vem det var ifrån:)

Kul att du gillade det..det passade dig på bilden!:) Man kan ju plocka bort delarna och använda det som man vill :) Det är iaf handgjort i Usa och unikt just för dig :) Jag gillar själv dikten I carry you in my heart och tyckte att den frasen kunde passa för dig och Stig.

Kram till dig!

2013-04-24 @ 20:43:15
Postat av: Sandra

Dikten jag menar heter ju förövrigt I carry your heart with me. Så det är ju inte ordagrant från den men nåt liknande:)

2013-04-24 @ 20:47:23
Postat av: Linda

Hahaha! Härligt där! Men då fick jag mig en stunds detektivarbete:)

Ja det var en underbar mening.. Först bar jag honom i magen och nu bär jag han in mitt hjärta. För alltid!

Tusen tack igen. Kram

2013-04-24 @ 22:09:11
URL: http://Cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0