Nallen min..

Bosse är inte bara min utan även H:s riktiga lilla nallebjörn. Vår vovve går under två olika pseudonym där det ena är Bajsapan och det andra är Nallis, vilket av dem han blir kallad för beror lite på situation. När någon ska ta sista kvällsrastningen lyder våra samtal i stil med "Vem tar Bajsapan?" men när någon behöver tröst i soffan då är han helt klart Nallis.

Jag borde haft kameran i högsta hugg igår kväll då vi åt lite tjejmiddag tillsammans på Michelangelo. Det var riktigt härligt.

Idag har jag tillochmed satt mig in i vårens mode.. Jag har inte velat se åt kläder som inte är anpassade för mage innan, kanske har en liten bit till av mig med identitet som icke gravid kommit tillbaka.

Plånboken är dock desto smalare med sjukkassa, men några plagg från Zara får nog ta plats i min garderob då de från hemsidan att döma hade ett riktigt bra utbud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0