Utan svar..

Varför? En av de största och svåraste frågorna i livet. Frågan varför besvaras sällan med ett svar, det krävs många förklaringar.

Men när varför-frågan inte får några svar vilket det ibland gör då gäller det att hitta fäste i ovetskapen. Nästa fråga blir då, Hur?

Hur ska vi gå vidare från idag?

Vi träffade läkaren imorse för att få svar på frågan varför förlossningen startade så tidigt och vi förlorade vår lille Stig. Tidigare har läkarnas misstanke varit en infektion då jag hade feber och förhöjd sänka när jag kom in till specialförlossningen. Men en rad prover har analyserats och de kan inte finna något. De kan inte finna några svar, "ibland står vi utan svar" är svaret. Allt såg bra ut.

Hur går vi vidare när vi inte vet varför, när vi inte kan känna någon trygghet att det kan förhindras i framtiden? Hur ska jag våga? Nej jag har inga svar där heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0