Första dagen och en middag på det.

I skolans värld börjar arbetsåret efter sommarledigheten och idag har jag gjort första dagen på mitt nya år. Det var väldigt roligt, mitt nya uppdrag känns spännande och utvecklande. Jag har fått ett nytt arbetsrum som känns lyxigt och stort för att sitta själv i, men samtidigt ska jag allt dra in verksamheten på mitt rum.

Den här dagen har gett mig så mycket att jag faktiskt inte har tänkt så mycket på att jag i höst faktiskt skulle få vara hemma med vår son. Han är där med mig, och som alla andra dagar tänker jag på honom i stort och smått. Men jag utförde dagen utan motstånd av sorg och det är jag tacksam för.

Efter en lång dag åkte jag direkt ut till våra vänner i Torslanda och efter en stund där så slöt H upp. Vi kunde inte fått det bättre serverat än en kväll med färsk potatis, grill och goda vänner. Ingen ansträngning. Bara påfyllnad av energi. Nu kommer jag att somna som en stock på kudden efter en lång bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0