Housewives och Kardashian på vårt hotell.

Jag ska berätta en sak som bara ett fåtal vänner vet om. Och det är att jag är en junkie på att kolla Housewives och Kardashian serier.

Någon gång under min långa sjukskrivning började det och har inte tagit sin ände. De jag älskar mest är Housewivsarna i OC, de är som mina vänner. I Kardashian familjen är Khloe och Lamar bäst.

Det är barnsligt men underbart härligt att ha detta sidointresse av livet..;)

Hur exalterad tror ni då inte jag blev när jag såg att Housewivsarna från Beverly Hills spenderade sin NYC-helg just på mitt och H:s hotell. Ja, alltså det hotellet vi spenderade vår första honeymoon på.

Jag kan absolut rekommendera the Dream hotel. Sängarna är de skönaste man kan tänka sig och takbaren levererar utsikt över Times square.

Sist men inte minst så sätter Kardashians sin fot där emellanåt också.. Helt Lovley!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0