Tårar som inte tar slut..

Ikväll kan inte mina tårar sluta att rinna ner för mina kinder. Jag sitter med ditt fotografi i min hand, och ser på dina ansiktsdrag, ser på dina små händer, dina armar.. Jag kan varje ansiktsdrag hos dig utantill. Du har så liten haka men så stor läpp, precis som jag hade. Din näsa är alldeles rund och dina ögon blundar som om du är i en bubbla du inte vill ur. På en plats du inte vill lämna eller vakna från..

Jag saknar dig någonting så vansinnigt. Jag finner inte ord. Vad än livet har med sig så vill jag inte vara utan dig, men jag måste.

Vad gör du just nu? Vet du om hur mycket jag saknar dig? Vet du att jag gör mitt bästa för att inte klandra mig själv.. Klandra mig för att få en infektion som gjorde att du inte stannade i mig. Det var inget fel på dig, bara på mig. Du var stark, inte jag. Hur min kropp kunde bli din fiende är ofattbart då den skulle vara din oas.

Min älskade pojke, tårarna kommer aldrig att ta slut när jag tänker på dig. De sinar för stunder, både längre och kortare. Kärleken till dig är evig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-08-27 @ 04:35:53
Postat av: Carro Krook

massa kärlek till er

2013-08-27 @ 10:43:46
Postat av: Längtan

Stor stor kram till dig! Det är bra att du gråter, gråter massor. Sorgen måste få komma ut, känslorna går inte att begrava inom sig. Låt dom skölja igenom dig, en dag kommer allt lugna sig. Sorgen kommer finnas kvar för alltid , men den kommer BMI lugnare inom dig.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna besöka minneslunden utan att börja gråta, men idag kan ja gå dit, prata med henne, lämna en blomma utan att sorgen sliter isär hela mig..
... Men jag tänker på henne varje dag. Nästan varje natt när jag ska somna så går min hjärna igenom allt som hände.. Jag ser henne framför mig.. så liten..
Allt känns fortfarande som en dröm, har vi varit med om detta?.. Men det är en sanning
Både du och jag har en liten ängel där uppe. Och dom vet hur mkt vi älskar dom
Kram
Längtan

2013-08-27 @ 19:51:30
URL: http://www.vartanglabarn.blogg.se
Postat av: Linda

Tack fina Ni..

2013-08-27 @ 20:39:20
URL: http://Cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0