En lördag/kväll hos Vilahamn.

Jag är bedrövlig med att glömma ta kort nu förtiden! Hela dagen och kvällen har vi umgåtts med Vilahamn och följt dem i packning och städning inför deras långresa. Imorgon åker de till Singapore och sen vidare Sidney och Fijii. Avis? Inte alls! Haha. Unnar dem en fantastisk resa. Tänk så härliga varma dagar och vackra stränder, roliga upplevelser och underbara platser de kommer se. 

Under tiden ska vi på allvar ta tag i att packa ihop vår lägenhet i kartonger, jag ska börja nytt jobb och inredning ska inhandlas. Ser verkligen fram emot våren nu. Det är inte ens nyår än men jag känner redan längtan efter tulpaner, ljuset utanför och kaffe på uteservering inlindad i filt. Kan det vara Vilahamns lätta packning i ljusa kulörer som fick mig helt på de tankarna? Det och att se hur julen städades bort i ett nafs för att hemmet ska stå redo att möta våren när de väl kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Kommer sakna er!

2013-12-28 @ 22:58:17
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0