God morgon Nyårsafton!

Jag vaknar obarmhärtigt tidigt i stort varje morgon. Vid kl 5 slår jag upp mina ögonlock, är hungrig och måste gå upp och äta. Efter maten sätter bebis igång i magen och sen är det omöjligt att somna om. Det gör att jag vid lunchtid är jag zombietrött.. 

Idag är Nyårsafton och vi åker till Grebbestad. Planen var att fira med pappa i Lysekil, äta middag och bara mysa. Men pappa behöver vara kvar på sjukhuset och det viktigaste är att han blir helt frisk. Så nu blir det Grebbestad istället för nyårsmiddag, bastubad, raketer och sällskap. 

Som vanligt ligger jag efter med att summera mitt år, kanske gör jag det i kommande dagar men egentligen har det här varit ett otroligt märkligt och prövande år. Vet inte om jag vill se tillbaka eller istället vara här och nu.. Så vi får se hur det blir. Det har ju varit många härliga stunder också att minnas och tänka tillbaka på. 

Gott nytt! Och ha en fantastisk avslutning på 2013. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0