Tiden går långsamt..

Vädret är inte på vår sida, egentligen spelar det inte så stor roll men tiden går ju fortare när solen skiner. Jag vill att tiden ska gå fort så att vi kan vara på våra besök hos pappa. Hans värden är bättre men han har komplikationer med magen. Fruktansvärda smärtor och det är så tufft att stå bredvid och inget göra. Maktlös. Jag masserar hans fötter, klappar på honom och bäddar om honom. Mer kan jag inte göra och det är för jävligt. 
Idag ska vi få ny i information från SOS. Läkarna här anser att det bästa är om pappa får åka hem så snabbt som möjligt nu när värdena är stabila, då kan de hemma i Sverige kolla upp mer med magen. Röntgen och annat försämrar lätt värden och därför är det bättre att göra det på hemmaplan. Men SOS är sega. Jag ringde dem igår, jag ska ringa dem idag. Vad väntar de på? Skicka hem min pappa! Låt han får vara hemma där hans kära vänner och familj kan komma och ge uppmuntringar, kärlek och motivation. 

R åker hem om några timmar. Sån tur är så finns vi här tills på lördag. Tills dess ska jag kämpa som ett djur för att de låter pappa åka hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0