En bra dag!

Det är helt enkelt mycket med att börja ett nytt jobb, inte minst när man samtidigt som man själv börjar också ska forma/skapa en organisation. Men efter 2,5 vecka så var idag en dag då det kändes som mycket lossna. Inte minst på grund av det samarbete och tillskott som kom idag.

Imorgon arbetar jag hela dagen sen sätter jag mig i bilen för att köra till Grebbestad. På fredag har jag en hel dag av tentaskrivning i Sotenäs. Fick möjligheten att få tentan skickad dit från Växjö så jag slapp åka till Småland.

Men sen när allt faller på plats och förhoppningsvis tentan är avklarad så ska jag börja uppdatera lite mer "kul" igen. Ja jag tänker på bilder som visar allt från dagens händelse, måltid, shopping, outfit, resor eller weekend. Vi har något på gång till sportlovet. I liten men ack så avslappnad skala..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0