Hinner inte med..

Jag hinner inte med täta uppdateringar på min blogg, nytt arbete och 100 andra saker på programmet. Det är tråkigt, jag vet! Inte minst för mig själv då jag älskar att ha bloggen som en liten dagbok att gå tillbaka till och se vad som hänt och vad jag gjort.

Vad som hittills hänt är att nya jobbet är fritt men kräver multipla förmågor i att lösa och organisera. När jag kommer hem är jag som en kokt sparris innanför pannloben och då försöker jag läsa till en tenta som jag ska skriva den 25 januari.

Helgen kommer inte att innebära lugn och ro, ska hinna plugga med en förhoppningsvis lite fräschare knopp. Sen ska jag hinna med vänner, romantisk middag med mannen och ett besök av mamma.

Men idag avslutade jag dagen med att fira lite. Bästa sortens bakelse fick ta plats mellan mina gaddar.

Hej svej..


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en going, som en semla:)

2013-01-10 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0