Vissa är det synd om..

För mig är det höjden av lyx att gå en kall promenad med min man för att efteråt gå in i värmen och äta varsin semla. Kanske för att jag är semletokig, men överlag det där med att sätta guldkant på tillvaron. Att inte oroa sig för fluffet på skinkan eller hur välformad biceps är, utan fritt kunna goa sig utan att tänka på något löjligt ideal eller målbild. För det är som sagt "vägen som är målet" och "lagom är bäst". För mig är lagom minst en semla i veckan;)

Det finns alldeles för många prestationsnissar i mitt tycke.. Vilket jag också säkert kan vara i vissa sammanhang. Men jag är noga med att tillåta mig frossa, slappa, lata mig, tänka efter och bara vara emellanåt.

Så lördagsrådet blir: Slappna av! (Ta en semla eller nått gott;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh det är min Linda. Engagerad, motiverad, ambitiös och bra på att lata sig. Helt perfekt!!! Jag och Ronja låg under filten i eftermiddags, åt gotta och kollade på barbapappa så skönt:)

2013-01-19 @ 21:08:48
Postat av: Linda

Bästa A!! Det gör ni rätt i! Tack för ikväll :)) puss

2013-01-20 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0