För denna gång..

Igår pussade jag bästis hej då och satte mig i bilen mot Göteborg och min älskade man.

Det årliga Lysekilshänget är över för denna gång. Bästis åker tillbaka till Stockholm och T flyttar till Japan där hon börjar jobba som regionchef för Acne i Asien. Häftigt jobb, eller hur!?

Det har verkligen varit härliga dagar, mycket sol, samtal, mat, dryck och salta bad. Känslorna var dubbla igår, det har varit så skönt att vara i en semesterbubbla. En paus från sorgarbete och ett liv på en och en halv vecka i det gamla och vana. Men jag längtade också hem, framförallt till H som måste jobba i Göteborg. Sån tur är så finns det mycket roligt som sker här hemma också. Ikväll till exempel, då vi har vår årliga sommarkväll jag S och A. I år har vi utökat tjejligan med två härliga vänner. Så en riktig "girls night out" väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0