Saknar..

När du låg i min mage älskling, du kunde inte ha en lyckligare mamma. När du sparkade, ingen blev mer upprymd än jag. När jag fantiserade om dig utan att veta vem du var så kändes livet spännande, när jag fick lov att drömma om allt jag och din pappa skulle göra för dig och med dig.

När du låg i min mage, var vi ett. Du och jag var samma men ändå två. Oskiljaktiga. Att du skulle slitas ifrån mig så fort, att vi inte fick fortsätta vårt liv ihop. Att jag och din pappa inte fick byta din första blöja, att jag och din pappa är lämnade utan det vi är stoltast över i hela världen, Dig.

Det finns ingenting i mitt liv jag är mer stolt över än Dig min son, ingenting jag hellre vill ha än Dig. Om vi bara kunde få dig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: sandra s (Vilhelmina)

Kram!

2013-03-25 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0