Nespresso smakar gott..

Jag fick en nesspressomaskin i julklapp av min älskade make, men då jag var gravid lockade inte kaffe. Det var väl i stort sett så jag förstod att jag var gravid i november. Jag hade dagarna innan köpt ett nytt kaffe som doftade underbart, men när jag skulle brygga det på söndagen till frukost så ville jag kräkas. -Det är något fel på kaffet! sa jag till H. Han höll inte med och dagen efter visade det sig att Stig låg i magen.

Den sista tiden har jag återupptäckt min julklapp och använder den med förtjusning. Det är så lyxigt att få kaffe med krämigt skum eller en espresso på bara någon minut. Igår beställde jag nya sorter, bland annat ett gäng koffeinfria. De ska jag dricka under sommarkvällarna tillsammans med läsning av goda böcker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0