Nytt jobb, ny lya, ny vår..

Det händer mycket, och därför har bloggen inte blivit prioriterad. Det tycker jag är såå tråkigt. För jag älskar att blogga! Framförallt när jag kommer ihåg att ta bilder. De senaste dagarna så har jag träffat fina vänner. Fått lite mer klarhet i hur min vår kommer att se ut på jobbfronten och bestämt när flytten till nya lyan blir. Vi har fått klart vilka som blir nya hyresgäster här i lägenheten. 

Ikväll är det exakt två veckor tills vi sitter på flyget till London. Känns lyxigt med lite semester mitt i allt annat. En välförtjänt paus. Där ska kameran hänga med i högsta hugg och underkläder från Victorias secret inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0