En solig annandag påsk.


Igår åkte vi ut till idylliska Kärna och träffade våra vänner.

Solen stekte gott och lagom till fikat kom hundarna tillbaka från sin löptur på ängen..

På vägen hem köpte vi en grill och jag och Bosse tog igen oss under tiden H snickrade ihop vår Weber. Jag som tyckte vi kunde valt en mindre grill kände mig ändå väldigt glad åt min älskade makes vägnar när han lycklig ett par timmar senare stod och grillade majs och korv till kvällsmål. Grill är gott och mysigt! 
 
I slutet av maj ska vi ha bostadsrättsmöte, väntar lite på att ta beslut om utsidan. Det är underbart att bo nytt men jag väntar på att en häck ska planteras och växa i slänten. Vi ska få upp något trästaket och det ska fixas till lite. Just nu är utsidan ganska kal, men den bjuder på sol och våra sköna utemöbler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0